2. Рад и организација државних органа у РС
1. За обављање инспекцијског надзора у органима државне управе постоји:
2. Државни службеник у обављању послова може доћи у посед информација које би му могле користити за стицање погодности у обављању својих приватних послова или послова с њим повезаних лица. Коришћење таквих информација у приватне сврхе му забрањује:
3. За усклађивање рада подручних јединица органа државне управе у управном округу задужен је:
4. У односима са претпостављеним и другим службеницима, државни службеник је, према Кодексу понашања државних службеника, дужан да обезбеди потребну сарадњу, да не омета процес рада, поспешује професионалне односе и радну атмосферу, као и да увек поступа:
5. Подзаконски и други општи акти у Републици Србији морају бити у сагласности са:
6. Поред држављанства Републике Србије, пунолетства и прописане школске спреме, сви државни службеници морају да испуњавају и следећи општи услов:
7. Дужност предузимања радњи по налогу јавног тужилаштва у циљу откивања кривичних дела, починилаца тих дела и њиховог хватања и прикупљања доказа има:
8. Систем организације власти у Републици Србији (одређује се према односима између носилаца законодавне и извршне власти) припада типу:
9. Државни службеник који је нераспоређен има током наредна 2 месеца право на:
10. Устав утврђује начело забране сукоба интереса, а оно у односу на органе државне управе подразумева:
11. Државни службеник може бити члан управног одбора, надзорног одбора или другог органа управљања правног лица ако га:
12. Према уставном начелу поделе власти, уређење власти почива на подели власти на законодавну, извршну и судску, па би органи државне управе:
13. Министарства и посебне организације дужни су да сачине годишњи план рада и доставе га Влади ради:
14. Име Федеративне Народне Републике Југославије промењено је у Социјалистичка Федеративна Република Југославија (СФРЈ) Уставом СФРЈ од:
15. Повреде радних дужности могу бити лакше и:
16. Правила о начину примања, евидентирања, достављања у рад и отпремања поште, о чувању, разврставању и архивирању материјала који се прима у рад или настаје у раду органа државне управе, јесу правила о:
17. Као државни службеник не може се запослити лице:
18. Један од послова органа државне управе је праћење и утврђивање стања у областима из свог делокруга. Пошто проуче последице утврђеног стања, они:
19. Неповерење министру Народна скупштина може да изгласа:
20. Влада може закључком наложити органу државне управе да проучи неко питање или предузме неки посао и да јој о томе:
21. У органима државне управе могу се организовати унутрашње организационе јединице, које се разликују на:
22. Према начелу јавности рада органа државне управе (члан 11. Закона о државној управи), ти органи су дужни да:
23. Решења Повереника за информације од јавног значаја и заштиту података о личности донето поводом жалбе тражиоца информације представља:
24. Начело законитости управе (члан 198. Устава) обавезује све државне органе, имаоце јавних овлашћења, покрајинске, општинске и градске органе да:
25. Законитост коначних појединачних аката којима се одлучује о праву, обавези или на закону заснованом интересу подлеже преиспитивању пред:
Отворена врата СУК-а

Пријави се на мејлинг листу.


Слањем Ваше мејл адресе сагласни сте да се иста користи само ради обавештавања о детаљима одржавања овог догађаја.

Једнакост

Служба за управљање кадровима чува Ваше право на различитост и једнаке могућности запошљавања у органима државне управе.

Сазнај више!

Прикључи се и ти

Буди у току!

Служба за управљање кадровима отворила је многе информативне канале за комуникацију са заинтересованом јавношћу.

више од

180000

решених квизова у нашем Кутку знања.

више од

1000

оглашених конкурса у последњих годину дана за потребе државних органа широм земље.

више од

4000

тестираних кандидата у последњих годину дана за потребе конкурса широм земље.

Хвала што посећујете

Кутак за кандидате

Служба за управљање кадровима