
Добра организација, пут до успеха!
Организационе вештине играју кључну улогу у успешној реализацији обавеза и постизању циљева, јер омогућавају боље управљање временом, ресурсима и приоритетима. Развијањем ових вештина не само да постајемо ефикаснији, већ и поузданији сарадници који се лакше носе са изазовима и променама у послу.

Моћ захвалности у радној средини
Захвалност је више од лепих речи – она може трансформисати радну атмосферу, али и вас саме! У наставку текста сазнајте и како!

Једина стална ствар на свету су промене
,,Нема тежег и опаснијег подухвата са мањим изгледом на успех од покушаја увођења новог поретка ствари” — Николо Макијавели, 15. век

Поверење као кључ успеха у радној средини
Изградња поверења са својим сарадницима у радној средини је кључни елемент који директно утиче на квалитет међуљудских односа у радном окружењу. Али шта је поверење? Како градимо поверење? Шта је то што ми радимо, па нам други људи верују? Како се понаша човек који улива поверење другима?

Колику ћу плату имати као државни службеник
Заинтересовани сте за посао у државним органима? Спремни сте да конкуришете на одговарајуће радно место у вашој струци, али не знате колика ће вам бити плата и од чега све њен износ зависи? Распитали сте се код рођака и пријатеља, претраживали сте интернет... Добијате мноштво различитих информација, а и даље сте збуњени. Желимо да вам разрешимо све недоумице и пружимо одговоре у тексту који смо вам припремили.

Стрпљење у друштву нестрпљивих
Имамо ли стрпљења да слушамо једни друге, одговарамо на туђа питања, толеришемо нечије неразумевање и несхватање, причамо исту причу испочетка? Осврнимо се око себе, погледајмо друге, а онда погледајмо сами себе: када нам недостаје стрпљивост? На семафору, у саобраћајној гужви, док чекамо у реду на каси, у банци, у међуљудским односима, према колеги, колегиници, странкама или можда у породици према укућанима, партнеру, детету?

Хумор на радном месту
Често чујемо од других, али и од нас самих да смо на послу више него са својом породицом. Стога је веома важно на који начин доживљавамо атмосферу на послу, а каква ће она бити зависи од многих фактора. Истраживања показују да се са релативно умереним хумором постиже пожељна и лежерна радна атмосфера.

Како до квалитетног кандидата
Процес проналажења одговарајућих и квалитетних људи веома често може бити захтеван, али трошак запошљавања погрешног кандидата далеко је већи и озбиљнији. Да би се у компанији запослили најкомпетентнији радници, потребно је имати јасно дефинисан процес запошљавања.