
Недеља жена у Служби за управљање кадровима
Током ове традиционалне недеље, истичемо значај родне равноправности, делимо инспиративне приче успешних жена и пружамо практичне савете за оснаживање у пословном свету. Изградимо заједно друштво у коме све жене имају једнаке могућности!

Дискриминација мушкараца – невидљиви проблем данашњице
Међународни Дан мушкараца, који се сваке године обележава 19. новембра, прилика је да се осветле изазови с којима се мушкарци суочавају у савременом друштву, укључујући све чешће занемаривану тему – дискриминацију мушкараца. Иако се питање родне равноправности традиционално посматра кроз призму борбе за права жена, мушкарци такође трпе одређене врсте дискриминације које су, у многим сегментима, недовољно истражене и схваћене.

Први мај: празник рада и солидарности
Служба за управљање кадровима вас позива да заједно наставимо да стварамо боље радно окружење за све запослене!

Управљање квалитетом, императив на путу ка изврсности државне управе
Прошле недеље новинске агенције су пренеле вест да је Републичкој агенцији за мирно решавање радних спорова додељен престижни сертификат о потврди квалитета - ефикасан корисник CAF (CAF Effective User), као првој институцији у Републици Србији која је испунила прописане стандарде квалитета. Сертификат је агенцији доделио Регионални центар за менаџмент квалитета, који је део Регионалне школе за јавну управу (РЕСПА), иначе заједничке организације земаља Западног Балкана и ЕУ. То је био повод за разговор са директором ове Агенције, др Ивицом Лазовићем.

Култура као вредност: истинско богатство у слободном времену
Истраживања су показала да посвећивање слободног времена садржајима из културе као што су читање, посете изложбама и концертима, може побољшати креативност, продуктивност и општу добробит запослених, чинећи их инспирисанијима и задовољнијима у радној средини. Због тога на нашем блогу покрећемо нову рубрику са препорукама из културе. Позивамо вас да нам пишете о својим препорукама и утисцима.

Понашајне компетенције: примери питања и како се припремити
Понашајне компетенције представљају скуп радних понашања потребних за делотворно обављање свих послова у државном органу. Успех у раду одређен је не само тиме шта радимо, већ и како то радимо. Свака од компетенција дефинисана је детаљније помоћу показатеља (индикатора) испољавања дате компетенције, а облици провера понашајних компетенција су: психометријски тестови и интервју базиран на компетенцијама.

"Кутак за кандидате" награђени пројекат Службе за управљање кадровима
"Кутак за кандидате“, блог Службе за управљање кадровима, један је од добитника овогодишње Специјалне награде за оснаживање и запошљавање младих и за задржавање младих талената које додељује РеСПА земљама Западног Балкана.

Недеља жена у СУК-у
Служба за управљање кадровима одлучила је да ову недељу посвети женама кроз серију активности на СУК-овој Вајбер заједници, блогу „Кутак“ и друштвеним мрежама Facebook, LinkedIn и Instagram.

Разговор за посао: процес процене и кандидата и организације
Интервју је планирана и вођена активност, процес у којем компанија/организација бира будућег запосленог, а кандидат одлучује да ли је то право место за његов даљи каријерни развој. Без обзира са које стране стола седе, учесници се морају добро припремити за разговор.

Интерно тржиште рада
Интерно тржиште рада је инструмент интерне мобилности који има за циљ да олакша попуњавање слободних радних места у државним органима, да допринесе задржавању квалитетних кадрова, пружи подршку каријерном развоју као и да обезбеди заштиту радно-правног статуса запосленог.

Зашто сте заинтересовани за неко радно место?
На основу чега бирате огласе на које ћете конкурисати, шта вас је привукло у том огласу, шта вас мотивише да уложите време и труд потребан за учешће у поступку селекције? Мапирајте своју мотивацију за рад, рангирајте дате аспекте и размислите колико су они постојани, а колико су актуелни одраз ваше животне и професионалне фазе.

Није довољно бити „само“ експерт за своју област
Будући да свака организација тежи да постави експерте на одговорне и лидерске позиције, дешава се да особе које су до недавно биле одличне у својој области, треба да се снађу и у улози некога ко управља тимом, координише рад и обавља све остало што је саставни део одговорности некога ко се налази на руководећој позицији.